zondag 1 mei 2011

Volkswagen Splitbus / spijlbus ambulance 1964

Volkswagen Splitbus / spijlbus ambulance 1964 hey,,Met veel spijt in het hart zal ik mijn split moeten wegdoen. ( ik ben verhuist en ik kan geen project meer stallen ).Het gaat om een splitbus T1 van volkswagen eerste maal ingeschreven in januari 1964 als ambulance bij het leger. alle corecte papieren en plaatjes zijn erbij!momenteel een project dat uiteen ligt.er zijn al vele delen gezandstraald en voorlopig gelakt.zo goed als alles is er bij buiten een motor want deze was onbruikbaar en heb ik weggedaan.europeese bumpers aanwezig en ook 1 amerikaanse voorbumper.ook heb ik de orginele pinkers en tepelpinkers liggen.mijn bedoeling was ze om te bouwen naar us look.bus + 17" gepolierde radars en originele velgen 10000¤bus zonder de 17" gepolierde radars 9000¤ruilvoorstellen zijn welkom maar enkel tegen iets wat nog rijd. intresse in zowel lucht als watergekoelde. ( ben ook geintreseert in amerikaanse wagens )kever, bus, T1, T2, kubel, karman, volkswagen, golf,
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten