zaterdag 7 januari 2012

ik verkoop hier een ziekenwagen met nummer 6680 van lego . deze set is compleet maar zonder de bouwbeschrijving . Ik verkoop nog lego, dus kijk ook eens naar mijn andere aanbiedingen. bij aankoop van meerdere sets spaar je op de verzendingskosten want ik reken gewoon afgerond de tarieven van de post aan : tot 2 kilo : ¤ 6 tot 10 kilo : ¤ 8 tot 30 kilo : ¤ 10 voor meer info zie foto of mail me . Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 57 zoekertjes van Kristof Kristof: - Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 61897478 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Vriendenboek SPRING - studio 1... 1 € Pericles evolution Playmobil cavia's Playmobil operatiekamer en aut... Playmobil verschillende motore... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/kinderen-en-baby"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '2100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten