zaterdag 4 augustus 2012

Ford Econiline E 350 diesel big block 7.3Door herexamens heb ik geen tijd meer mijn Ford project af te werken.Deze ex ambulance heeft een7.3 liter block en is omgebouwd naar lichte vracht dus klein rijbewijs.De diesel is verassend zuinig ( 11 liter per 100 km)bij 90 km/u)De wagen heeft enorm veel koppel.Hij ziet er slecht uit en moet afgewerkt worden.De verf in de juiste kleur heb ik al gekocht en krijgt u erbij.De brandstofpomp moet denk ik vervangen worden.Hij heeft eerst als ambulance dienst gedaan.Nadien bij bedrijf ingezet dat kleren ermee vervoerde.Na stopzetting van dit bedrijf heb ik de bus gekocht.407.000 km geboldDezelfde motor zit in de gele amerikaanse schoolbussen .Deze motoren draaien makkelijk 1.000.000 km omdat ze relatief weinig PK hebben en heavy duty gebouwd.Indien ik de linkerkant verder afwerk kost de bus 1250 euroIndien de rechterkant klaar is 1750 euro.Zo meenemen 1000 euro.Over de prijzen kan niet onderhandeld worden aangezien dit de bodem is. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper roel: - Wachten Bekijk de 2 zoekertjes van roel Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 66453336 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='voertuigen_autos'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ; Tips bij het aankopen van een auto... Waar moet ik op letten? Car-Pass Verkoopscontract Veilig betalen

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/autos"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '1020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten