zaterdag 13 oktober 2012

Geronimo Stilton “de piraten van zilveren kattenklauw”Help! Mijn uitgeverij heeft de gids van Rokford verkeerd gedrukt en de hele stad is razend op me. Alle telefoonnummers en adressen zijn door elkaar gegooid. Als je een kamer in een hotel wilt boeken krijg je de gevangenis en als je een pizza bestelt komt er een ambulance voorrijden… De telefoon staat roodgloeiend en voor mijn kantoor wordt gedemonstreerd. Tot overmaat van ramp komt Klem op mijn kantoor langs met een wild plan, alsof ik daar nu tijd voor heb! Hij wil op zoek naar een bewegend eiland dat helemaal van zilver is, midden in de Klauwige Archipel. Tenslotte ga ik toch overstag en vertrek met Klem, Thea en Benjamin in een heteluchtballon op zoek naar dat mysterieuze eiland. De ballon wordt uit de lucht geschoten en zo komen we terecht op het eiland, dat in werkelijkheid een piratenschip is. Hoe redden we ons hier ooit nog uit?Geronimo Stilton “het mysterie van de gezonken stad”Mijn tante ontdekt tussen allerlei documenten van haar spoorloos verdwenenman, oom Subenhara, een dagboek. Daarin staat het verhaal over de laatstereis van het schip "Met man en muis", dat rijdens een zware storm is gezonken. Aan boord van het schip bevonden zich waardevolle diamantenen naar deze schat was oom Subenhara op zoek.Tante Tilly besluit, samen met ons, dezelfde reis te maken. En jawel,na een lange reis vinden we het gezonken schip.Maar omdat mijn neef Klem zijn mond voorbij heeft gepraat, zijn wij niet de enigen die op zoek zijn naar de schat...Geronimo Stilton “de familie duistermuis”Duifje is de dochter van Grafknager Duistermuis. Op een dag sleepte ze me mee (eigenlijk werd ik ontvoerd) naar haar familie in het Schedelslot. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt! Niets was daar normaal!Bij de ingang stond een vleesetende plant, in de slotgracht woonde een veelvraat, Het Ding, en zelfs de aardbeien wilden een hapje uit mij nemen. Ook naar de WC gaan was een avontuur, want de toiletpot leefde en dreigde mij op te slokken!In dit boek kun je lezen hoe ik dit avontuur bij deze vreemde familie heb overleefd. Geronimo Stilton “de glimlach van Lisa”Mijn neef Klem rook een primeur! Hij hoorde van een vriend dat onder het beroemde schilderij Muis Lisa, verborgen aanwijzingen waren gevonden.Ik ging samen met Klem, mijn zus Thea en mijn lievelingsneefje Benjamin op onderzoek uit. Maar al snel bleek dat een geheimzinnig figuur ons op de hielen zat.Kijk snel of het ons gelukt is om het raadsel van Muis Lisa op te lossen!5 euro per boek Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Annick: - Wachten Bekijk de 118 zoekertjes van Annick Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 66202482 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='vrijetijd_boeken'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); var cim_code = "si_kapaza/cl/boeken/kinderboeken"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '3104', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten