maandag 3 oktober 2011

8/ Help! Mijn uitgeverij heeft de Gouden Gids van Rokford verkeerd gedrukt.Als je een kamer wilt boeken in een hotel, krijg je de gevangenis. En alsje een heerlijke pizza bestelt, komt de ambulance voorrijden...Tot overmaat van ramp komt mijn neef Klem ook nog langs met een wild plan:hij wil op zoek naar een geheimzinnig zilveren eiland in de Stille Muiszee.Omdat ik moet vluchten voor alle boze muizen, ga ik met hem mee.Een luchtballon brengt ons naar het eiland, maar het blijkt in werkelijkheideen schip vol piratenkatten!Hoe redden we ons hier uit?! Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Frank van bergen Frank van bergen: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59635090 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes (b 421) Homeopatisch handboek ... (b 596,1) Een sant in zijn lan... Tijl Uilenspiegel in de oorlog 7 € Het leuke leven van Tijl Uilen... 7 € Daniken Mijn visie in woord en... 8 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/boeken"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '3100', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten