zaterdag 15 oktober 2011

hallo ik ben op zoek naar vrijwilligerwerk met vervoer kosten bij zijn als e nog iemand is die iemand zoek met een rijbewijs B met een medschiffing tot 13-06-2012 kan mij verplaasten naar andere regio heeft heel op ambulance gewerkt heeft en opleiding gedaan heeften heeft ook attes va rechtruck en heftruck heeft meer dan tienjaar ervaring in het lossen en ladden van vrachtwagens is vrij om te komen je mag altijd sms nr 0485/080-128 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Ambulance Ambulance: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 59926186 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Wie kan mij helpen ? om 3 dakg... 50 € Fotomodellen en mannequins Ik zoek: Bijles wiskunde / wet... 25 € Barvrouw / man met onmiddellij... Kelners voor onmiddellijke ind... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/jobs"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '6020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten